Quality & EHS Manager Customer Services (m/f/d) in Uzwil

Unsere 13‘000 Mitarbeitenden, welche in über 140 Länder tätig sind, bilden die Grundlage für unseren Erfolg. Deshalb schreiben wir Chancengleichheit, Vielfalt und Inklusion gross. Wir sind stets auf der Suche nach neuen Mitarbeitenden, die unsere Vision engagiert, motiviert und begeistert gemeinsam mit uns verfolgen.
Interessieren Sie sich dafür, die Welt nachhaltiger zu machen? Wollen Sie Herausforderungen in einem internationalen Unternehmen mit einem Umsatz von über 3 Milliarden Schweizer Franken aktiv angehen?
Übernehmen Sie Verantwortung und entwickeln Sie gemeinsam mit uns Innovationen für eine bessere Welt. Nutzen Sie die Chance, gemeinsam mit uns für Milliarden Menschen weltweit etwas zu bewirken. Define and implement the Service Quality and Safety strategy and derive relevant KPIs Ensure service excellence by implementing and maintaining processes that guarantee the delivery of highquality services to meet customer expectations Develop, implement and monitor QEHS systems Ensure compliance with all applicable laws, regulations, and standards related to quality, environment, health and safety Drive continuous improvement efforts to enhance service quality, and effectiveness, through feedback, analysis, and process refinement with the regions Monitor and analyse EHS performance, prepare reports, and present findings to service management Analyse data to make data driven decisions and provide regular reports and updates to senior management on service quality, EHS and improvement initiatives Conduct regular audits, inspections and assessments and train employees to promote awareness and compliance with QEHS policies. Bachelor’s degree preferably in a technical or safety-related field or experience combined with equivalent further education At least 5 years of proven experience in a similar role and the ability to lead and develop QHES teams in a matrix organisation Excellent knowledge of relevant laws, regulations and standards, including ISO 9001, ISO 14001 and ISO 45001 Analytical skills and problem-solving abilities with attention to details Strong stakeholder management and presentation skills Excellent verbal and written communication skills in English Good interpersonal capabilities and a team player Career and personal development, Cross-cultural working environment, Part-time hours, Flexitime, Profit-sharing Claudia Forster
Bühler ist ein international ausgerichtetes Familienunternehmen mit Hauptsitz in der Schweiz.
Milliarden von Menschen essen Lebensmittel, die auf Anlagen von Bühler hergestellt werden und reisen in Fahrzeugen, deren Teile auf unseren Maschinen fabriziert wurden. Unzählige Menschen tragen Brillen, benutzen Smartphones und lesen Zeitungen sowie Zeitschriften, die mit Prozesstechnologien und -lösungen von Bühler hergestellt wurden.

Firma: Bühler AG

Einsatz

Arbeitspensum:
50 - 100%
Anstellungsverhältnis:
Festanstellung oder temporär

 

Stellen-Typ:
Mitarbeiter/In
Arbeitsort:
Uzwil (SG)

Bewerbung schreiben Bewerben

Publikationsdatum: 11.04.2024

powered by: workpool.jobs