Services Commercial Manager (m/f/d) in Uzwil

Unsere 13‘000 Mitarbeitenden, welche in über 140 Länder tätig sind, bilden die Grundlage für unseren Erfolg. Deshalb schreiben wir Chancengleichheit, Vielfalt und Inklusion gross. Wir sind stets auf der Suche nach neuen Mitarbeitenden, die unsere Vision engagiert, motiviert und begeistert gemeinsam mit uns verfolgen.
Interessieren Sie sich dafür, die Welt nachhaltiger zu machen? Wollen Sie Herausforderungen in einem internationalen Unternehmen mit einem Umsatz von über 3 Milliarden Schweizer Franken aktiv angehen?
Übernehmen Sie Verantwortung und entwickeln Sie gemeinsam mit uns Innovationen für eine bessere Welt. Nutzen Sie die Chance, gemeinsam mit uns für Milliarden Menschen weltweit etwas zu bewirken. Functional leadership responsibility in collaboration with corporate finance to define and enforce company processes and rules for payment terms Operationally support the global services business (regions and businesses) with negotiations of frame agreements and review and draft contracts to support the business Creation of commercial concepts and value flows and different business models like Outcome as a Service (OaaS), remote care and preventive maintenance among others Close collaboration with legal department at group level Interface to commercial managers at regional and business area level Develop a level of expertise and working knowledge and advise on relevant export and commercial topics such as tax, Letters of Credit, guarantees, etc. Identify and maintain relationships with all required stakeholders including Bühler entities in regions and business areas, legal and technical advisors, agents, OEMs Design and implement commercial training modules/ workshops to support Sales & Execution Teams on the ground Bachelor’s degree in business administration or equivalent degree At least 5 years of experience in a similar commercial role Up to date with industry trends, as well as laws, trading standards and regulations Experienced in defining and negotiating global frame/services agreements in similar industries Thorough understanding of commercial and financial matters Excellent analytical, interpersonal, strategic thinking, and organizational skills Strong negotiation skills and ability to navigate effectively within a matrix organization Excellent verbal and written communication skills in English Career and personal development, Cross-cultural working environment, Home office, Profit-sharing Claudia Forster
Bühler ist ein international ausgerichtetes Familienunternehmen mit Hauptsitz in der Schweiz.
Milliarden von Menschen essen Lebensmittel, die auf Anlagen von Bühler hergestellt werden und reisen in Fahrzeugen, deren Teile auf unseren Maschinen fabriziert wurden. Unzählige Menschen tragen Brillen, benutzen Smartphones und lesen Zeitungen sowie Zeitschriften, die mit Prozesstechnologien und -lösungen von Bühler hergestellt wurden.

Firma: Bühler AG

Einsatz

Arbeitspensum:
50 - 100%
Anstellungsverhältnis:
Festanstellung oder temporär

 

Stellen-Typ:
Mitarbeiter/In
Arbeitsort:
Uzwil (SG)

Bewerbung schreiben Bewerben

Publikationsdatum: 17.04.2024

powered by: workpool.jobs